A csapat bemutatása

Sziasztok! 
A nevem Szabó Ilonka. 19 éves vagyok. Jókán lakom. Szeretem a focit, Fradi és Manchester United szurkoló vagyok . Kedvenc színem a fekete. Szabad időmben sokat olvasok, alszok, szórakozok. Nagyon szeretek kirándulni, kedvenc helyem London és Budapest. Sok időt töltök zenehallgatással, és a barátaimmal. A Hidaskürti Magán Szakközépiskola tanulója vagyok, ez az utolsó évem. Tavalyról már ismerős lehetek, mert akkor is részt vettem az ODA-n, a Bárányok nem hallgatnak csapat tagjaként. Ebben az évben kipihenve és felkészülve jelentkeztem kedvenc csapattagjaimmal és egyben barátaimmal a versenyre. New Age csapat tagjaként és stylistként ügyelek a csapat megjelenésére. Célom, hogy segítsek a rászorulókon és jobbá tegyem a világot, mindemellett erre szeretnék mindenkit buzdítani.